Obrátil se na nás majitel firmy se zájmem o přechod od jiné účetní firmy. Zájemci často mluví o špatné komunikaci – navíc třeba v období, kdy už jim hoří termíny pro podání daňového přiznání, nebo například nejasnou cenovou politiku.

  • Přechod od původní účetní bývá časově i odborně náročný
  • Pro co nejhladší průběh zahájení naší spolupráce připravený harmonogram, kde si dohodneme termíny, podobu vašich podkladů i kontaktní osoby
  • Co nejsnadnější přechod je v naší spolupráci jako prioritní
  • Díky našemu dotazníku se rychle zorientujeme v tom, jaké přesně služby od nás podnikatel potřebuje
  • Cenovou nabídku zájemce obdrží většinou do tří dnů

 

Dotazník nám odpoví na otázky jako

  • Jedná se o s.r.o., fyzickou osobu OSVČ?
  • Obor podnikání?
  • Jste plátce DPH?
  • Kolik máte zaměstnanců? Na plný pracovní poměr nebo jen na DPP/ dohodu?
  • Přibližný počet a strukturu vašich dokladů (ročně nebo měsíčně, podle konkrétní situace), např. mzdy, nájem kanceláře, internet, firemní telefony, vystavíte měsíčně xy faktur, či máte příjem z pronájmu xy nemovitostí, počet faktur od dodavatelů, faktury za energie atd.
  • Máte majetek (např. firemní auto) na úvěr?
    Máte v rámci firmy či podnikání nějaký majetek – firemní vozidla (počet) či např. nemovitosti?
    Dále uveďte případné další „speciality“, jako například vracení DPH z EU.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *