Obrátil se na nás majitel firmy se zájmem o přechod od jiné účetní firmy. Zájemci často mluví o špatné komunikaci – navíc třeba v období, kdy už jim hoří termíny pro podání daňového přiznání, nebo například nejasnou cenovou politiku.
- Přechod od původní účetní bývá časově i odborně náročný
- Pro co nejhladší průběh zahájení naší spolupráce připravený harmonogram, kde si dohodneme termíny, podobu vašich podkladů i kontaktní osoby
- Co nejsnadnější přechod je v naší spolupráci jako prioritní
- Díky našemu dotazníku se rychle zorientujeme v tom, jaké přesně služby od nás podnikatel potřebuje
- Cenovou nabídku zájemce obdrží většinou do tří dnů
Dotazník nám odpoví na otázky jako
- Jedná se o s.r.o., fyzickou osobu OSVČ?
- Obor podnikání?
- Jste plátce DPH?
- Kolik máte zaměstnanců? Na plný pracovní poměr nebo jen na DPP/ dohodu?
- Přibližný počet a strukturu vašich dokladů (ročně nebo měsíčně, podle konkrétní situace), např. mzdy, nájem kanceláře, internet, firemní telefony, vystavíte měsíčně xy faktur, či máte příjem z pronájmu xy nemovitostí, počet faktur od dodavatelů, faktury za energie atd.
- Máte majetek (např. firemní auto) na úvěr?
Máte v rámci firmy či podnikání nějaký majetek – firemní vozidla (počet) či např. nemovitosti?
Dále uveďte případné další „speciality“, jako například vracení DPH z EU.