Jak se dá přejít k nové účetní? „Pošlete vaše doklady.“
a další týden: „A ještě přístup do datovky.“
A na konci měsíce: „seznam zaměstnanců.“
Tak tento přístup se neosvědčil. Jako majitel firmy nechcete nové účetní pořád něco doplňovat, hledat ještě ten splátkový kalendář na firemní auto, a za půl roku dolovat z bývalé účetní přiznání z minulého roku.
Hladké fungování
Aby proces změny účetní probíhal hladce, projdu s novým klientem zahajovací harmonogram. Je to asi 7-15 oblastí (podle velikosti vaší firmy), kde si řekneme, co kdy která strana potřebuje a kdo a v jaké podobě to dodá. Víme tak hned na začátku, jak budeme společně fungovat. Účetnictví vaší firmy bude dobře opečované.
- Víme, že jako majitel firmy potřebujete přechod k nové účetní zvládnout snadno a rychle
- Zahajovací harmonogram pro změnu účetní
- Hned na začátku si vyjasníme vzájemná očekávání
- Sladění procesů předávání dokladů s vámi či vaší asistentkou