Jak se dá přejít k nové účetní? “Pošlete vaše doklady.”
a další týden: “A ještě přístup do datovky.”
A na konci měsíce: “seznam zaměstnanců.”

Tak tento přístup se neosvědčil. Jako majitel firmy nechcete nové účetní pořád něco doplňovat, hledat ještě ten splátkový kalendář na firemní auto, a za půl roku dolovat z bývalé účetní přiznání z minulého roku.

 

Hladké fungování

Aby proces změny účetní probíhal hladce, projdu s novým klientem zahajovací harmonogram. Je to asi 7-15 oblastí (podle velikosti vaší firmy), kde si řekneme, co kdy která strana potřebuje a kdo a v jaké podobě to dodá. Víme tak hned na začátku, jak budeme společně fungovat. Účetnictví vaší firmy bude dobře opečované.

 

  • Víme, že jako majitel firmy potřebujete přechod k nové účetní zvládnout snadno a rychle
  • Zahajovací harmonogram pro změnu účetní
  • Hned na začátku si vyjasníme vzájemná očekávání
  • Sladění procesů předávání dokladů s vámi či vaší asistentkou

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *