Vaše doklady nejen zaúčtujeme, ale pravidelně každý měsíc zkontrolujeme celé vaše účetnictví, zda souhlasí vaše závazky a pohledávky, zda tam nevidíme nějaký zádrhel, zkrátka zda sedí Má dáti a Dal. To nám jako bonus pak šetří čas na začátku dalšího roku, kdy se podává daňové přiznání k dani z příjmu.


Otázky na účetní

Klientům jsme k dispozici na e-mailu, kde obvykle reagujeme do tří dnů. S otázkami se na nás majitelé firem obracejí také telefonicky. Pokud nejsme zrovna u jiného klienta, mohou nám takto snadno předat všechny nezbytné informace.

Někdy je k řešení nějaký složitější dotaz, a to jsme k dispozici v našich konzultačních hodinách. Ty nabízíme v současné době 1x za 14 dní, a po předchozí domluvě se vám časově přizpůsobíme – nejčastěji jsme schopné nabídnout čas na konzultaci přibližně do týdne.


Spolupráce majitele firmy s účetní

Konzultační časy jsou i vhodný prostor na to otevřít věci, kde se z naší strany necítíte komfortně. Zakládáme si na tom, že vedení účetnictví je společná práce nás i vás na stejném cíli. Je to vztah založený na vzájemné důvěře: vy nám předáváte nezbytné podklady a informace co nejdříve je to možné, a my o vaše účetnictví pečujeme tak, jako by šlo o naši vlastní firmu.


  • Průběžná kontrola účetnictví
  • Možnost pravidelných účetních reportů
  • Konzultace s účetní
  • Naše spolupráce plyne ze vzájemné důvěry

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *