Majitelé firem, kteří shánějí účetní, chtějí být se svými zákonnými povinnostmi vůči státu především v klidu a v pohodě. Lhůty a pořádek jsou klíčové i pro nás jako účetní. Na začátku měsíce si proto ohlídáme, zda od vás máme všechny podklady, a ozveme se vám, pokud něco chybí.

Včas připravíme vaše výplaty a přiznání k DPH a dáme vám info, jakou částku uhradit na jaký účet, abyste měli vše v pořádku. Samotné odeslání přiznání a přehledů je plně v naší režii. Na přiznání uvádíme náš kontaktní telefon, aby se úředníci v případě nejasností obrátili přímo na nás.


Zajištění vašich podkladů

K tomu potřebujeme také, aby majitel firmy měl zajištěnou dostatečnou kapacitu – přeci jen dát dohromady své “papíry” a někdy i dohledat chybějící doklady nějaké úsilí a čas zabere. Zbytek je už na nás. Hlídáme si, abychom se vás doptávaly dostatečně předem, protože stejně kvalitně jako vás, obstaráváme i účetnictví našich ostatních klientů.

Zároveň se naši klienti obvykle chtějí primárně věnovat svému oboru, nikoli hlavně tomu, jak odvést státu co nejméně – tedy obvykle gró naší práce nespočívá v zabývání se každou druhou účtenkou, zda ten či onen “zvláštní” náklad opravdu slouží k podnikání…


  • Hlídání účetních lhůt a termínů
  • Vzájemná spolupráce na vašich dokladech
  • Sladění procesů předávání dokladů s vámi či vaší asistentkou
  • Účetnictví v pořádku
 
 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *