Majitelé firem, kteří shánějí účetní, chtějí být se svými zákonnými povinnostmi vůči státu především v klidu a v pohodě. Lhůty a pořádek jsou klíčové i pro nás jako účetní. Na začátku měsíce si proto ohlídáme, zda od vás máme všechny podklady, a ozveme se vám, pokud něco chybí.
Včas připravíme vaše výplaty a přiznání k DPH a dáme vám info, jakou částku uhradit na jaký účet, abyste měli vše v pořádku. Samotné odeslání přiznání a přehledů je plně v naší režii. Na přiznání uvádíme náš kontaktní telefon, aby se úředníci v případě nejasností obrátili přímo na nás.
Zajištění vašich podkladů
K tomu potřebujeme také, aby majitel firmy měl zajištěnou dostatečnou kapacitu – přeci jen dát dohromady své „papíry“ a někdy i dohledat chybějící doklady nějaké úsilí a čas zabere. Zbytek je už na nás. Hlídáme si, abychom se vás doptávaly dostatečně předem, protože stejně kvalitně jako vás, obstaráváme i účetnictví našich ostatních klientů.
Zároveň se naši klienti obvykle chtějí primárně věnovat svému oboru, nikoli hlavně tomu, jak odvést státu co nejméně – tedy obvykle gró naší práce nespočívá v zabývání se každou druhou účtenkou, zda ten či onen „zvláštní“ náklad opravdu slouží k podnikání…
- Hlídání účetních lhůt a termínů
- Vzájemná spolupráce na vašich dokladech
- Sladění procesů předávání dokladů s vámi či vaší asistentkou
- Účetnictví v pořádku