Asistentka účetní kanceláře

K této práci je třeba základní orientace v účetnictví a daňových formulářích, být pečliví, budete pracovat s účetním programem Pohoda a komunikovat e-mailem. K interní firemní komunikaci a správě činností používáme aplikaci Freelo, a k archivaci našich faktur Google Drive.

  • fakturace našim klientům
  • správa bankovních účtů firmy
  • vedení přehledů a tabulek
  • účtování faktur přijatých a bankovních výpisů
  • obstarání e-mailové komunikace s klienty
  • hlídání termínů a komunikace s ostatními v týmu zejména pomocí aplikace Freelo
  • zálohování
  • občas i nějaké drobné úpravy na webu ve WordPressu
  • Pravidelná podpora 1x týdně.

Rozsah práce 10-15 hod měsíčně, plus cca od půlky ledna do půlky dubna cca jednou tolik. 1x týdně máme půlhodinovou online poradu. Mezi 11.-24. v měsíci je nutná dostupnost každý druhý den..

Je pro nás důležitá pečlivost, aby byly zaznamenány všechny důležité evidence správně a aby klienti měli vždy včas správné informace.

Místo: Teplice a blízké okolí. Větší část činnosti vzdáleně z domova. Menší část v pracovišti klienta.

Pokud máte o spolupráci zájem, pošlete nám prosím email s pár slovy o vás, jakou si představujete odměnu, jaké máte časové možnosti a v tom samém mailu poslat zpracování krátkého úkolu, který najdete ZDE>>>: https://drive.google.com/drive/folders/10JL_t6Tu-z4ZDAFmcmezgHX29wnSuQQx?usp=drive_link.

Info o nás: www.dane-ucetni-online.cz

(Není cílem sbírat práci zadarmo, spíš nás zajímá, jakým způsobem uvažujete a pracujete.)