Je pro vás těžké představit si, kolik by vás stály účetní služby?

Připravila jsem modelové situace a orientační ceny pro vaši představu:

Vedení účetnictví

Jste firma o pěti zaměstnancích, roční obrat 10 mil. Kč, měsíčně máte 40 vystavených faktur, 60 přijatých a 20 pokladních dokladů. Jste měsíční plátce DPH. Zaúčtování dokladů a mezd a zpracování DPH vás měsíčně vyjde na 11.430,- a daňové přiznání vyjde na 7.280,- Kč. Vaše celkové roční náklady na účetnictví budou 144.440,- Kč. V této ceně máte jednu hodinu konzultací měsíčně.

Jste malé s.r.o., roční obrat 2 mil. Kč, kvartální plátce DPH, za kvartál máte celkem 60 dokladů (vydaných i přijatých faktur) = váš měsíční paušál je 1.750,- Kč. Daňové přiznání vás pak bude stát 1.840,-, celkové náklady za účetnictví za rok budou tedy 22.840,-. V této ceně máte půl hodiny konzultací ročně.

Daňová evidence OSVČ

Jste OSVČ-řemeslník, roční obrat 1,5 mil. Kč, měsíční plátce DPH, máte do 20 dokladů měsíčně = vaše cena bude 2.060,- měsíčně. Daňové přiznání vás pak bude stát 1.530,-, celkové náklady za účetnictví za rok budou tedy 26.250,-. V této ceně máte půl hodiny konzultací měsíčně.

Jste OSVČ-řemeslník, neplátce DPH, za celý rok máte 180 dokladů a obrat 200 tis. Kč. Vaše roční cena za zpracování dokladů a daňového přiznání je 8.170,- Kč. V této ceně máte jednu hodinu konzultací ročně.

Jste finanční poradce-neplátce DPH, ročně vám vyplatí 12x provizi = máte ročně do 20 dokladů. Vaše roční cena za zpracování dokladů a daňového přiznání je 2.740,- Kč a potřebujete-li konzultaci, máte jako stálý klient zvýhodněnou sazbu 600,- Kč/ hod.

Jednorázové účetní konzultace: 1.990,- Kč/ hod

  • Když začínáte s podnikáním a nevíte, co to obnáší
  • Probereme, co potřebujete a co pro vás mohu udělat
  • Chcete nebo máte se stát plátcem DPH/ zaměstnavatelem apod. Potřebujete slyšet, co to obnáší?
  • Chcete přejít z paušálních na skutečné výdaje, či se z OSVČ stát s.r.o. nebo naopak.
  • Včetně přípravy potřebných registračních formulářů.