• Vedení daňové evidence
  • Sestavení daňového přiznání k dani z příjmu včetně přehledů pro OSSZ a zdravotní pojišťovnu
  • Přehledné info, na jaký účet hradit daně a další povinné platby
  • Nové zálohy na další rok 
  • Daňové poradenství podle potřeb
  • Plátci DPH – průběžné zpracování dokladů podle toho, zda jste měsíčním nebo kvartálním plátcem
  • Veškeré podklady pro přiznání k DPH
  • Daňovou evidenci vedeme v našem programu Pohoda

Nevíte si rady s doklady, které potřebujeme?

Klienti nám nejčastěji sdílí své doklady přes Google dokumenty nebo posílají e-mailem, případně poštou. 

Na začátku naší spolupráce spolu projdeme zahajovací harmonogram, ve kterém si dohodneme termíny, podobu vašich podkladů i kontaktní osoby. Naše práce je účetnictví, takže úplné, kompletní a v pořádku doklady jsou nutnou podmínkou pro provedení naší práce pro vás.

Standardně naše služby nezahrnují vystavování vašich faktur klientům ani placení/ příkazy do banky k přijatým fakturám. Pouze na základě připravených mezd dostanete bankovní příkaz.

Jsme pojištěni na výkon činnosti účetních. Na vaše e-maily reaguji zpravidla do tří dnů.

„Děkuji za pomoc s daněmi OSVČ i za nemovitost.“​
Z Prahy Petr Adamec