Jak pracujeme

Bude se nám spolu dobře pracovat, pokud

  • chcete být se svými zákonnými povinnostmi vůči státu v pohodě, i když s některými třeba nemusíte souhlasit
  • už vedete své podnikání nějaký ten pátek… víte třeba, jak se obsluhuje datová schránka, zajímá vás výsledovka vaší firmy
  • máte ochotu i dostatečnou kapacitu řešit své účetnictví včas, protože víte, že máme na starosti i další klienty, a tak v případě zádrhelů je nutný určitý časový prostor, abychom se vám mohli věnovat
  • udělali jste si díky našim článkům, referencím a celkové prezentaci, příp. i telefonickému nebo osobnímu kontaktu představu, zda vám náš přístup bude vyhovovat. Máte k nám důvěru, a tak můžeme společně začít spolupracovat na vedení vašeho účetnictví
  • souhlasíte, že účetní by měla být něco jako lékař (také by měla vědět o všem). Potřebujeme od vás všechny nezbytné informace, případně máte prostor v našich konzultačních hodinách se aktivně ptát nebo otevřít oblasti, kde se ve spolupráci s námi necítíte komfortně. Může se stát, že si neuvědomíme všechny souvislosti, o vaše účetnictví však chceme v každém okamžiku pečovat, jako by šlo o naši vlastní firmu
  • rádi otevřeně doladíte detaily a podmínky tak, aby spolupráce byla příjemná pro obě strany – je to právě spokojenost, pro kterou s námi klienti zůstávají dlouhodobě, a my rádi s nimi

Možná pro vás nebudu ta správná účetní, pokud

  • nemáte hotové předchozí roky a potřebujete je dodělat zpětně – to sice umíme a čas od času děláme, ale péče o zanedbané záležitosti je často mnohem náročnější, než když se o ně pečuje průběžně
  • nemáte od vaší původní účetní řádně uzavřené účetnictví do okamžiku, kdy ho předáte nám. Z toho může v budoucnu vyplout tolik problémů, že do toho možná nepůjdeme
  • věříte, že vaše firma, práce i čas slouží hlavně k tomu, jak odvést státu co nejméně. Je možné, že tak se nám nebude společně pracovat příliš dobře
  • na účetní hledíte ne jako na rovnocenného partnera, zásadní článek vaší firmy… Naše spolupráce by pak nemusela přinést vzájemnou spokojenost
  • byste potřebovali řešit např. nastavení externích doplňků, aplikací.. Určitě se ptejte, nemusíme však mít v této oblasti potřebné kompetence a zkušenosti
  • věříte, že spolupráce s účetní znamená, že my nebo vy budeme čekat, jestli druhou stranu načapeme, že si neuvědomila všechny souvislosti… pak bychom si nemuseli rozumět, že oběma stranám jde o správné vedení účetnictví a spolupráci bez stresu

Jak zahájíme spolupráci?

  • Zatím o vás nic nevíme, proto jsme připravili dotazník, díky kterému se zorientujeme, jaké účetní služby potřebujete.
  • Podle množství vašich dokladů a očekávaného množství práce vám sdělíme cenovou nabídku.
  • Projdeme společně zahajovací harmonogram – dohodneme spolu termíny, podobu vašich podkladů i kontaktní osoby.
  • Na poskytované služby vybíráme zálohu ve výši cca 50 %.
  • Podepsaná objednávka/ smlouva nás zavazuje ke garanci našich služeb, lhůt a termínů, což ovlivňuje množství klientů, které můžeme přijmout. Proto uhrazená záloha je nevratná – a při odstoupení od objednávky (i v případě nedoplnění podkladů včas) slouží jako náhrada vzniklé škody.
  • Chápeme, že se může stát, že něco chybí. Naší prací je též upozornit vás na to. Nicméně i čas, kdy zjišťujeme, co chybí a co pro kompletnost a zahájení naší práce potřebujeme, je časem práce na vaší zakázce. V závislosti na kvalitě dodaných podkladů tedy berte v úvahu, že na začátku se může stát i to, že nad vašimi doklady strávíme třeba i několik hodin, a přesto zatím nebylo možné začít s účtováním vašich dokladů.
  • Vaše podklady potřebujeme úplné, jinak nemůžeme odvést naši práci. Proto se na začátku domluvíme na tříměsíční „zkušebce“  během ní vám budeme k dispozici a poskytneme vám doporučení, jak vaše doklady připravovat, aby byly úplné a abychom mohli na vaší zakázce hladce pracovat. 

Budete účetnictví od nás rozumět?

  • Pokud doplácíte daně, sociálku nebo zdravotní pojištění, dostanete od nás přehledný soupis těchto plateb. Včetně nové výše záloh na další rok, abyste si mohli včas nastavit správné trvalé příkazy.
  • Našim klientům poskytujeme poradenství podle potřeby v rámci ceny za vedení účetnictví nebo daňové evidence
  • Poskytneme vám pravidelné výstupy z účetnictví – díky tomu máte vždy aktuální přehled o své situaci.
  • Úřady komunikují jako první s námi – pokud potřebují něco od vás, nemějte obavy, projdeme to s vámi srozumitelně.

Jak s námi můžete komunikovat?

  • K osobním dotazům slouží naše pravidelné konzultační časy, kam se můžete zarezervovat.
  • Vaše doklady můžete sdílet prostřednictvím Google dokumentů, případně zaslat poštou.
  • Chápeme, že účetnictví není vaše doména, proto se rádi přizpůsobíme vašim preferencím.

Kdo jsou naši klienti?

Každý z našich klientů našel zalíbení v jiném byznysu – jsou mezi nimi velké firmy i drobní živnostníci. Pro nás se nic nemění – účetnictví zůstává účetnictvím. Aktuálně máme klienty např. z těchto branží:

  • Strojírenská a výrobní firma
  • Obchod se sportovním vybavením
  • Stavební firma
  • E-shop s oblečením
  • Realitní makléři
  • Finanční poradci
  • Drobní řemeslníci
  • Firma poskytující cateringové služby
  • Grafička
  • Tkadlenka, která vyrábí šátky na nošení dětí
  • Společenství vlastníků jednotek
  • Soukromé osoby, které mají příjem z pronájmu nemovitosti
  • Jednotlivci, kteří si chtějí podat přiznání sami